Elak fast inte på riktigt

I helgen var det nattklubberi. Ett sådant där mjäkigt ställe med hög musik och bortkomna killar med tveksamma danser. Jag lurades inte av musiken, jag satte mig i en fåtölj och höll käften. Jag höll käften säkert hela kvällen. Sen pratade jag om koder i bibeln med en konspiratorisk karaktär.
Han berättade att allt finns skrivet i bibeln, och att world trade center var förutspått. Jag köpte det. Oj, vad jag köpte det.
Jag svepte min öl, och satte mig ner för att lyssna på hans intressanta utläggning i en timme. Sen for jag hem för att tänka på saken.

Dagen därpå blev jag klippt. Av min bror. Ja jävlar.

Vad sa du?
Du jag får fan se galen ut om jag vill.
Dra åt helvete eller?






Kommentarer
Postat av: Klara

svar1: då menar du kanske främst att hon har ritat en snygg fitta på svarta tavlan?

2011-04-14 @ 19:19:18
URL: http://slowtard.blogg.se/
Postat av: klara

d är den likheten jag kan känna igen mig sj i. alltså inte att jag liknar fittan, utan att jag lika väl hade kunnat rita en lika snygg.

2011-04-14 @ 19:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0