Dagen i PLUS



06.50
- Oliderligt jobbigt att stiga upp. Plågosamt. Nästan outhärdligt

08.15 -
Slitsam musiklektion. Mycket arbete med att till exempel rigga scenen

08.50 -
Jag och Alexander gav tre små häpna tjejer lift. De gick ettan på Midgård, i ettan. De skulle sälja bullar på stan. Jag frågade vars pengarna skulle gå till. Jag antog att de var till välgörenhet eller dylikt, så jag frågade skämtandes om de skulle behålla alla pengarna själva. De svarade ärligt att de skulle de faktiskt göra.
Det här tyckte jag var festligt, jag tycker att det är värt.

11.30 -
Skollunch. Inte överdrivet gott. Fisk

13.00 -
Samhällslektion

14.00 - Skolan led mot sitt slut. Vi for till Midgård. Vi spelade in lite av en låt vi håller på med

17.00 - Utvärderade det musikaliska resultet. "-Vilken rolig dag", sade någon. Jag nickade halvdant


Jag ska nog ta mer bilder i skolan. Då får ni se hur alla ser ut. Eller hur ni själva ser ut. Känns som en bra grej.
Att ta mer bilder, så att säga.

Kommentarer
Postat av: Erik

Besviken över att du varken nämnde våran fina fikastund eller den mysiga middagen vi åt på Tre Kronor. :((((((

2011-02-19 @ 20:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0