JAG SER PÅ FAMILYGUY



Jag har jobbat med att hugga en hel drös med ved idag. Veden används till värme, för att värma upp stugan som jag just nu tillbringar min vistelse.
Jag är ganska slut. Jag sitter och tittar på TV. Långt borta från storstaden. Jag är i vildmarken. Och hugger ved. Det är gravt ohändelsefullt här. Man blir utled. Kreativiteten sinar. Man bara tittar in i TV:n. Ibland skriver någon till en via sociala medier. Man svarar. Sen sover man.

Familu Guy går på TV hela tiden. Hela tiden, flimrar avsnitt efter avsnitt upp på rutan. Det är ständigt flimrande.
I skrivande stund har det varit fyra avsnitt av Family Guy. Jag såg alla. Alla såg jag.


Jag är fruktansvärt oberörd och likgiltig. Jag är oerhört lugn. Jag är väldigt sömndrucken och overksam. Flimrig blick. Skakig fokusering.
En bild som inte är värd mer än

Kommentarer
Postat av: Annika

Du, lampan där bak, kan jag få den eller?

2011-03-05 @ 18:58:39
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/
Postat av: Annika

Eller köpa, vafan.

2011-03-05 @ 18:58:57
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0