JAG TESTADE KAMERASKÄRPAN

Man blir nästan lite förbluffad över vilken dålig skärpa dessa små mobiler har.
Jag tittade igenom de bilder jag har fotat med min mobil, genom alla åren i gymnasiet. De här är de bästa av hela högen.
Jag har inte fotat så mycket, vill jag lova.




ANTON
-Kul bild! Anton spexar till det ordentligt. Bilden var tagen i en mattesal, tror jag.
Här visar han stolt att han fortfarande har fem fingrar på varje hand.





ALEXANDER
-
Jag lyckades verkligen fånga känslan i det här ögonblicket. Vi sitter ner i en korridor, och jag tog tillfället i akt att fota Alexander snett nedifrån, liksom på sniskan.
Alexander ser både småfet och självupptagen ut på den här bilden.



MARTIN
-
En bild av de konstnärligare laget! Han har spärrat in blicken i horisonten, och begrundar den med ett hoppfullt leende. Det är som att han i stunden möts av sitt livs kärlek till livet. Som att han just då, just den stunden, insåg meningen med allt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

hur underbart var inte detta då! Kommentarerna gillas starkt!

2011-02-19 @ 19:30:13
URL: http://jutered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0