LAGOM SNYGG



Minns att jag kände mig fruktansvärt snygg där jag stod på podiet. Jag tänkte att, det här kan nog ingen slå. Bra åtsittande kavaj, en oförskämt vacker bordsdam och en genomtänkt matchande uppklädnad.

Men vad får jag se när jag kommer hem och tittar på bilderna?
För det första ser jag en kille som ser ut att kissa ner sig av nervositet. Ett ansikte fullt med osäkra rynkor och ett litet tveksamt leende. Sen ser jag en bordsdam som står bredvid och kisar lite trumpet, fast hon tittar åtminstone åt rätt håll.
Jag ser ut att flirta med någon på vänsterkanten.
Men kisar gör vi båda två. Ja, oj vad vi kisar.
Vi kisar helt enormt mycket.
Fast det är solens fel.

Nej, den här bilden kan inte få mer än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0