ÄR ni kvar?



Jag är tveksam. Jag drar mig. Jag försöker flyr undan.

Dålig stil, är vad det är. Dålig stil av mig. Men tänk om man skulle börja skriva lite smått igen? Skulle det inte vara lite trevligt?

"Jag är tillbaka", skrev jag förrut. Ja, något sänär - det var ren och skär lögn. Båg och myt.
Ja, det är förkastligt. Det är omåttligt uppkäftigt.
Men tänk om man bara skulle sopa det förgågna under mattan, och börja skriva igen lite smått?
Få saker och ting i rullning.

För jag är lite sugen.
Ta mig i kragen, är vad jag ska göra. Som på bilden ovan där har jag till och med knäppt den högsta knappen på skjortan.
Nu jävlar!

COMEBACK
-Ni är välkomna tillbaka!

Kommentarer
Postat av: K i M

när man knäpper den högsta knappen på skjortan då jävlar är det allvar !

2011-03-27 @ 21:32:49
URL: http://ropaintehej.blogg.se/
Postat av: Klara Beccaria

KÖR DÅ

2011-03-28 @ 10:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0