Morgontuff

Idag så vaknade jag upp med en riklig mängd trötthet. Jag kände mig oförsvarligt ofrsäch och nästan lite dammig. Men när jag fick syn på mig själv i spegeln, så fnittrade jag nästan till av ungdomlig förtjusning. Min morgonfrisyr hade fått sig en otroligt häftig form. Jag kunde knappt tro det, av alla morgnar hittils av alla de år som jag har vaknat upp på samma vis, så har jag visset tittat i spegeln och betraktat den spretiga katastrof som brukar återfinnas på mitt huvud.
Men jag säger då det, idag var det ord och inga visor.

Det kändes lite trist att behöva duscha bort frisyren. Jag kommer aldrig få till samma tuffa frisyr igen. Men jag tog mig en bild. Som jag kan onanera åt i framtiden.


Jag ger den banne mig en



Kommentarer
Postat av: linda

luugn nu.. du ser ju alltid ut sådär

2011-05-04 @ 19:55:53
Postat av: fredrik

men ej på morgonen ;D

2011-05-04 @ 23:12:50
Postat av: Anonym

tard :) med vänliga hälsningar klara

2011-05-05 @ 09:48:17
Postat av: Richard

Hahaha sluta använda dig av photoshop

2011-06-15 @ 14:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0